Tjenester
Bistand til leietakere
Vi bistår våre leietaker med en rekke ulike håndtverkstjenester, flyttetjenester ved intern relokalisering, samt valg av innredning og utsmykking av leide lokaler.
Alle våre bygg benytter elektroniske adgangsbrikker for unngå ulempene med tradisjonelle nøkler, Vi bistår våre leietakere med administrasjon av adgangbrikkene til egne lokaler.
Drift og vedlikehold
Vi jobber aktivt og forebyggende med å sikre at våre bygg og infrastruktur fungerer som forventet. Digitalisering står sentralt i vårt arbeid. Oppgave- og ressursstyringen støttes derfor av effektive og fleksible digitale prosesser (les mer om Genus som applikasjonsplatform).
Våre leietakere spiller en viktig rolle med å melde fra om akutte skader og mangler til oss, slik at vi kan iverksette nødvendige tiltak.
Oppgradering
Vi har til enhver tid prosjekter som jobber med oppgradering av vår bygningsmasse. Arbeidene omfatter både ombygginger og utskiftinger som skal bidra til at våre bygg er bærekraftige i et svært konkurranseutsatt marked. Vårt designfokus er helt grunnleggende i vårt arbeid.
Dagsleie av møterom
Vi tilbyr dagbasert utleie av møterom i Strandveien 15, 37 og 55. Alle møterommene har TV med HDMI-tilknytning, skrivetavle og Wifi. Møterommene har ikke PC, konferanseutstyr eller tusjer for skrivetavle . Ta kontakt for å få mer informasjon om tilgjengelighet.
Parkeringtilbud
Vårt parkeringstilbud omfatter såkalt hvitlisting av registrerte kjøretøy (MC, personbiler, varebiler og tilhengere) for perioder ned til én uke. Hvitlisting er basert på at registreringsnummer til kjøretøyet gir adgang til parkering. Vi har mer enn 1000 parkeringsplasser i vår klynge.
Ladetilbud for elbiler
Vi har i dag tilbud om å leie reservert parkeringsplass med lademulig på 4 ulike lokasjoner i vår klynge. Vi har installert smart ladeanlegg med lastbalansering i ett av våre anlegg, og planlegger fortløpende å oppgradere de øvrige. Dette vil gi rask, sikker og enkel lading for ansatte og besøkende.